FANDOM

Былая атамная станцыя, аб якой хоць раз чуў кожны. Гэта самае сэрца Зоны. Калі верыць легендам, дзесьці там знаходзіцца нейкая анамалія, здольная выканаць любое жаданне - яе называюць маналітам.

АпісаннеEdit

Чарнобыльская атамная электрастанцыя імя У. І. Леніна. Самае сэрца Зоны. Менавіта тут, у 1986 годзе адбыўся першы выбух. На ЧАЭС былі створаны першыя сакрэтныя лабараторыі «О-свядомасці», якія праводзілі даследаванні ноосферы. Там былі пахаваныя ў аўтаклавах цела удзельнікаў праекта па аб'яднанні свядомасці. На ЧАЭС таксама знаходзіцца, у саркафагі, галоўная псі-ўстаноўка - Выканаўца жаданняў. Станцыя цалкам знаходзіцца пад кантролем групоўкі «Маналіт». Гэтыя фанатыкі, старанна і самааддана ахоўваюць дадзеную тэрыторыю. Многія сталкеры мараць дабрацца да ЧАЭС. Адны за выкананнем жаданняў, іншыя за адказамі на свае пытанні, трэція проста за багатым Хабаров.== Апісанне лакацыі== ЧАЭС у працэсе распрацоўкі падзелена на 2 часткі.Падыходы да станцыі. (ЧАЭС-1)Дарога да ЧАЭС з боку Прыпяці і знешні двор.Тут знаходзяцца блокпосты і ўмацавання «маналіту», і менавіта тут пачынае атаку дэсант вайскоўцаў. Варта асоба баяцца верталётаў і БТРаў.2. Задні двор. (ЧАЭС-2) Дарога да ЧАЭС з боку Лиманска. Генератары.Вялікая колькасць «телепортирующих» анамалій. На дахах байцы «маналітам». Некаторыя ўзброены РПГ-7 ==Пранікнення на ЧАЭС== Казалі, што да ЧАЭС дабралася нямала сталкеров. Напрыклад, Шухов Дзіма, Балотны Доктар, Семецкий і іншыя. Падобна на тое гэта толькі чуткі. Але на справе, першымі, дабраліся ўсяго трое сталкеров: Стралок, Ікол і Прывід. Потым Стралок, ужо ў адзіночку, зноў пракраўся на станцыю. За ім рушыў услед цэлы атрад Чыстага неба з наймітам шнары. ЧАЭС адрэагавала на ўварванне - адбыўся выкід, і ўсё, акрамя Стрэлка і шнары, загінулі. Пасля гэтых падзей Стралок яшчэ раз дайшоў да станцыі і паспрабаваў знішчыць О-прытомнасць.