FANDOM

Зона — это анамальнае поле, ўзнікшае на тэррыторым Чарнобыльскай зоны адчужэння.

 Гісторыя Edit

26 красавіка 1986 года на 4 энергаблоку ЧАЭС адбылася першая Чарнобыльская аварыя. Ўсё жыхары насельніцкіх пунктаў у ўзнікшай 60-кіламятровай[1] Зоне Адчужэння былі эвакуіраваны. У Чарнобыльскай Зоне быў разгорнут Праект «X». Група навукоўцаў (А-Свядомасць) распачалі вопыты з наасферай, але ў 2006 гаду вопыт выйшаў з-пад кантролю і здарылася Другая Катастрофа. Пасля гэтага ў Зоне Адчужэння пачалі адбывацца не тлумачальныя рэчы, а якіх ніжэй.

Азначэнне Edit

Зона — это нейкі анамальны прастор, у якім адначасова з нашым існуе іншы свет, вымярэнне.

Перыметр Edit

Уся Зона ацэпляна ахоўным перыметрам. Ён уяўляе з сябе суцэльныя шэрагі калючага дроту нацягнутога на бятонные слупы. На перыметры заўсёды дэжуряць па зменам Вайскоўцы, а таксама дэжурная батарэя. Вакол дроту - супрацьпехотныя міны і сігнальные растяжкі.

Анамаліі Edit

Сгусткі невядомай энергіі, не подўладной фізічным законам нашага света. Шмат з ніх шкодны для чалавека. Бывают гравітацыйными, биалагічнымі, хімічнымі, тэрмальнымі, электрычнымі і прасторавымі. Могут объяднацца ў архіанамаліі.

Мутанты Edit

Жывыя істоты, якія жывуць у Зоне (прітым не толькі жывёлы). Большасць з іх моцна адрозніваюцца ад аналагаў вонкава Зоны (калі такія ёсць) па розным прычынам: вопыты, анамальны ўплыў ці радыяцыя.

Радыяцыя Edit

Спадчына першай аварыі на атамнай электрастанцыі. На гэты момант з-за анамальнага ўплыву яе узровень зноў значна узвысіўся. Асабіста відавочна ў некаторых анамаліях.

Псі-выпраменьванне Edit

Выпраменьванне, штучна створаннае пры дапамозе спецыяльных тэхнічных прылад ці выпраменьванае псі-разломамі і асабістымі артефактами. Аказвае на жывых істот псіхалагічны, ментальны уплыў. Можа нанасіць шкоду істотам з высокаразвітым розумам, сярод іх і чалавеку. Чалавек пад уплывам гэтага выпраменьвання можа загінуць, або замбавацца. Некаторыя мутанты здольны выкарыстоўваць псі-выпраменьванне ў якасці зброі ці сродкі сувязі.

Артэфакты Edit

Звычайнае рэчыва апрацаванае анамалія, якое набыло выгляд нейкае незвычайнай рэчы. Звычайна маюць як станоўчыя, так і адмоўныя ўласцівасці. Напрыклад, Начная зорка добра ахоўвае ад куль, але яна надта радыяактыўная, а Марскі ёж выводзіць з арганізма радыянукліды, але выклікае моцныя крывітокі. Акрамя практычных уласцівастей, уяўляюць сабой аграмісты навуковы скарб.

Выкід Edit

«Разрадка» энергіі наасферы, як правіла, прыводзіць да згубы ўсіх трапіўшых пад яго людзей. Першапачткова выбкіды былі редкай з'явай і суправаджаліся расшыреннем Зоны. За 2011 адбылося два Звышвыкіда значна зменіўшых геапалітычнае становішча ў Зоне. Пасля адключэнне Радара к цэнтру Зоны лінула мноства сталкераў, рэакцыя Зоны актывізіравалася і выкіды сталі надзённымі.

Людзі ў Зоне Edit

Ня гледзячы на небяспеку па абавязку службы ці з-за зацікаленнасці ў Зону ўвесь час імкнуцца трапіць розныя людзі.

Сталкерство Edit

Вынаходцы, авантурысты и рамантыкі, якія прыйшлі ў Зону па розным прычынам — інтырэс даследчыка, панурасць звычайнага жыцця, волялюбства і няпрызнанне ўлады над сабой, рамантыка вандроўства, жаданне зарабіць (але такія, як правіла, идуцт ў бандыты ці найміты). На гэты момант у Зоне нелегальна знаходзіцца мноства сталкераў.

Групоўцы Edit

Некаторыя сталкеры пачалі згуртоўвацца ў групоўцы па поглядам ці дзеля карысці. Няшмат групповак магчыма назваць «сталкерскімі» ў сапраўдным значэнні гэтага слова.

Вайсковыя Edit

Пагранічныя войскі Украіны, Беларусі, а таксама дабравольцаў краін блокаў АДКБ і НАТА пад сцягам ААН. Іх мэта — ізалірваць Зону ад вонкавага сусвету. Паміж тым, з-за несправядлівых суадносін паміж набыдкам і надзённым рыскам, яны часта парушюць правілы, самі непрыкметна збіраюць артэфакты і вядуць нелегальны гандль зброяй, асабліва патрона, якія лёгка спісаць з-за высокіх страт. Але, для большасці сталкераў яны — ворагі.

Бандыты Edit

Криминальные элементы, пришедшие в Зону подзаработать или скрыться от правосудия. До сих пор в зоне нет единого лидера, но они делятся на банды, довольно опасны, они часто атакуют стакеров новичков, а также занимаются мародёрством.

А-Свядомасць Edit

Група навукоўцаў, па-ранейшаму базіруюцца на ЧАЭС. Для абароны яны замбавалі цэлую групоўку «Маналіт». Магчыма, у іх ёсць і іншыя саюзнікі.
  1. 30-км Зона Адчужэння + 60 км Зона безумоўнага адсялення