FANDOM

270px-Кабан

Буйны звер, які дасягае паўтары метраў у карку. Сваёй жывучасцю і агрэсіўнасцю дадзенае жывёлапераўзыходзіць сваіх сваякоў па-за Зоны і не саступае большасці мутантаў. Мутагенным працэсы, абумоўленыя уздзеяннем радыяцыі і анамалій, у значнай ступені адбіліся на абліччы гэтых млекакормячых: месцамі апошнія аблыселі, а месцамі, наадварот, абраслі вельмі доўгай шорсткай поўсцю. Капыты звяроў змянілі сваю форму і сталі больш вострымі, набыўшы некаторы падабенства з кіпцюрамі; зрэнкі страціла колер, на аблыселых галаве выявіліся пигментационные плямы і глыбокія маршчыны. Кабаны Зоны добра пераносяць радыяцыю, што дазваляе ім падоўгу знаходзіцца на моцна забруджаных тэрыторыях. Звычайна гэтыя жывёлы атакуюць з разбегу, спрабуючы ікламі распораты жывот ахвяры або збіць яе з ног.

Агульныя сведкиEdit

  • "Мутагенным працэсы, абумоўленыя уздзеяннем радыяцыі і анамалій, у значнай ступені адбіліся на абліччы гэтых млекакормячых: месцамі яны аблыселі, а месцамі, наадварот, абраслі вельмі доўгай шорсткай поўсцю. Капыты змянілі форму, завастрыць, набыўшы падабенства з кіпцюрамі. Зрэнкі страціла колер. Мяса кабаноў, хоць і некалькі радыеактыўна (кабаны папросту пераносяць велізарныя дозы), цалкам прыдатны да ўжывання ў ежу, чым сталкеры часта карыстаюцца. "

Лад жыцця і поводзіныEdit

  • Па большай частцы сустракаюцца статкамі ня больш за дзесятак асобін. Як і іх продкі, кабаны ўсяедныя: ці могуць пасвіцца, ядучы траву, расліны, карэнні, не грэбуюць падлай, лёгка зжаруць жывёлу, забітую пры абароне (або свайго суродзіча, забітага ў бойцы з ворагамі ці з іншым кабаном). Патрулююць свае ўладанні. Кабаны вельмі агрэсіўныя, і з гатоўнасцю кідаюцца на кожнага, хто зойдзе на іх тэрыторыю. У кожным статку ёсьць ярка выражаны важак - ён-то і будзе атакаваць няпрошаных гасцей у першую чаргу, а ў лютасьці можа накінуцца і на сваіх.

Стаўленне да іншых жывёлаўEdit

  • Меншых па памеры жывёл кабаны цалкам могуць зжэрці, хоць адмыслова не палююць, ды і рабіць гэтага не ўмеюць. З плоцямі перыядычна пасуцца разам, але гэтак жа часта і канфліктуюць. Сляпых сабак ганяюць, калі тыя падыдуць занадта блізка, хоць сабакі нярэдка ганяюць маленькіх кабанчыкаў. Пры сустрэчы з крывасмокамі або псеўдасабакамі адразу атакуюць, але адолець змогуць толькі колькасцю. Лёгка паддаюцца кантралёру.

Стаўленне да людзей і парады сталкеруEdit

  • Дзікі, асабліва важакі статкаў, надзвычай агрэсіўныя, калі сталкер зойдзе на іх тэрыторыю, то варта чакаць нападу. Зрэшты, далёка пераследваць чалавека яны не будуць. Кабаны пазбаўлены ўсякай хітрасці: спадзяючыся на свае памеры, магутныя іклы і капыты, кабан атакуе з разбегу, лецячы прама на ворага, імкнецца збіць яго з ног і затым разарваць ікламі і капытамі. Нават неспрактыкаванаму Сталкер не складае працы адскочыць з лініі атакі дзіка і пачаставаць яго чаргой ў філейныя часткі. Некалькі складаней сітуацыя становіцца, калі некалькі кабаноў атакуюць адначасова - але і тут ратуе канцэнтрацыя ўвагі. Калі забіць важака, то астатняе статак пачынае панікаваць і часта разбягаецца, губляючы да Сталкер ўсялякі інтарэс.
  • Звычайна, кабан атакуе пры набліжэнні, хутка і рэзка, ірве вялікімі ікламі. Дадзеныя мутанты паддаюцца 1. эмоцыі, а ў іх гэта звычайна лютасьць. Але калі напалохаць кабаноў да таго, як яны раззлаваліся, то яны ўпадаюць у паніку і ўцякаюць. Могуць не заўважыць і ўляцець у размешчаную на лініі атакі анамалію. Кабан цалкам пакрыты салам і шчыльнай поўсцю, таму дастаць яго жыццёва важныя органы няпроста. Слабыя месцы - сэрца пад левай лапаткай і пашчу, пры атацы заўсёды расхінутая, таксама кабана можна забіць адным трапным стрэлаў у галаву з аўтамата ці нават з пісталета. З драбавіка ўсё ж спатрэбіцца адзін-два стрэлы.

Цікавыя ФактыEdit

  • Вочы Кабана, як і вочы крывасмокаў свецяцца ўначы, і не спыняюць свяціцца нават пасля яго смерці.
  • У кнізе "Першая экспедыцыя" на групу Плюмбум вылятае "мацёры рыжы" кабан які ледзь не забівае Прывалава. Пасля секунднай замінкі кабан быў расстраляны.
  • Пры выглядзе псевдогиганта адзіночны кабан звычайна пасуе перад пагрозай і бяжыць не разбіраючы шляху.
  • Галава дзіка вісіць на базе Доўга.
  • Пакідаюць удачлівым Сталкер "капыты дзіка". І, натуральна, інгрэдыенты для выдатнага супу.
  • У Прыпяці насяляюць больш небяспечныя кабаны - іх часам называюць "чарнобыльскімі" (інакш - Прыпяць-кабаны). Па лугах і падлескам Зоны жывуць яшчэ маладыя кабаны, з якімі справіцца ўсё ж такі прасцей. А вось мацёрых кабаноў, звычайна бегаюць ў ганарлівай адзіноце па глухіх лясах Зоны, лепш пазбягаць нават ветэранам груповак. Можна яшчэ згадаць кабаноў-важакоў (самцоў-сякачоў).
  • Яшчэ адна галава дзіка вісіць у "кабінэце" Ёгі.
  • Адзін са слабейшых ворагаў-мутантаў.